صفر تا صد سایت همگام مدارس و هدایت تحصیلی نهم

صفر تا صد سایت همگام مدارس و هدایت تحصیلی نهم

از آنجا که انتخاب رشته ی تحصیلی و هدایت دانش آموزان نهم به سمت رشته ی مناسب با توانمندیها و علاقه مندیهای آنان بسیار پر اهمیت و ویژه می باشد، وزارت آموزش و پرورش سامانه‌ ای را به عنوان سامانه یا سایت همگام تاسیس نموده و از این طریق قصد دارد برنامه‌ های آموزشی و تربیتی مدارس را الکترونیکی کند.

این سایت می‌ تواند مزایای زیادی برای دانش آموزان داشته باشد اما قبل از هر چیز نیاز است که با بخش‌ ها و خدمات مختلف آن آشنایی پیدا کنید و متوجه شوید که چه فعالیت‌ هایی را می‌ توانید در آنجا به انجام برسانید. در این مبحث به طور کامل راجع به سایت همگام مدارس برای شما توضیح خواهیم داد.

توضیحات کلی در مورد سایت همگام مدارس

سایت همگام مدارس در پایه نهم به این گونه طراحی شده که از دو بخش عمومی و خصوصی تشکیل می گردد. بخش عمومی اطلاعات مختلفی در مورد مدارس کشور در اختیاربازدید کنندگان قرار می‌ دهد و نیازی به انتخاب نام کاربری و رمز عبور ندارد. اما در بخش دوم باید نام کاربری و رمز عبور وارد شود. از طرفی مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری آموزش و پرورش برای هر کاربر این بخش از سایت را تعریف کرده‌ اند.

به عنوان مثال شما داخل این سایت می‌ توانید وضعیت مربوط به حضور و غیاب را با جزئیات مشاهده کنید. همچنین می‌ توانید اطلاعات نسبتاً کافی را در ارتباط با استعدادهای درخشان و از تجربه افراد دیگر استفاده کنید و وضعیت تحصیلی خود را بررسی نمائید. یا اینکه می‌ توانید در بخش اوقات فراغت ثبت نام کنید و متناسب با علایقی که دارید، سرگرمی‌ های جدید را انتخاب کنید. از طریق سایت همگام مدارس می‌ توانید در جشنواره آزمون‌ های خوارزمی شرکت کنید یا در آزمون‌ های آنلاین خودتان را محک بزنید و وضعیت تحصیلی خود را ارتقا دهید.

سایت همگام مدارس

بخش‌ های مختلف در سایت همگام مدارس

بخش های مختلف طراحی شده در این سایت می تواند شما را به دنیا همهی رشته ها برده و توضیحات کاملی را برای شما عنوان نماید که در اینجا چند بخش را به اختصار مطالعه می فرمائید:

بخش اول

شما در بخش اول می‌ توانید تصویر اصلی سایت را ببینید. سرویس‌ ها و خدماتی که داخل سامانه وجود دارد و تالارهای گفتگو را مشاهده کنید. معمولاً در بخش اول می‌ توانید وارد سایت شوید، حساب کاربری بسازید و کلیه اخبار مربوط را از سایت همگام مدارس دریافت کنید. در قسمت تازه‌ ها جدیدترین اخبار در مورد مدارس و آموزش و پرورش شهرهای دیگر هم در اختیارتان قرار می‌ گیرد.

بخش دوم

بخش دوم هم مربوط به داوطلبان پایه نهم است که می‌ تواند روی گزینه اعلام شده کلیک کنند و فرایندهای مربوط به هدایت تحصیلی و تکمیل فرم را به دقت و به درستی بررسی نمائید تا بتوانند از خدمات این سایت بهره‌ مند گردند. اگر به نتایج رتبه‌ های برتر کنکور نگاهی انداخته باشید، متوجه ابعاد مختلف برنامه ریزی و اهمیت زیاد آن خواهید شد که این سامانه هم دقیقاً همین کار را برایتان انجام می‌ دهد.

ورود به سایت همگام مدارس

تکمیل فرم در سایت همگام مدارس

زمانی که وارد سایت همگام می‌ شوید، باید فرم هدایت تحصیلی پایه نهم را پر کنید. شما می‌ توانید از طریق سامانه پادا این کار را انجام دهید. مراحل آن به شرح زیر است:

اول وارد سامانه پادا می‌ شوید، سپس گزینه مشاهده کارنامه را انتخاب می‌ کنید و اطلاعات را داخل آن درج می‌ کنید. بعد کلید ورود را می‌ زنید. سپس فرم را کامل می‌ کنید و بعد گزینه ذخیره را کلیک می‌ کنید.

جمع‌ بندی

چنانچه شما بتوانید در سایت همگام مدارس ثبت نام کنید، مطمئناً می‌ توانید از این طریق به نتیجه خوبی برسید. همچنین، وضعیت تحصیلی خود را تحت کنترل قرار دهید. اگر شما از مشاورین دبیرستان روشنگران (تیزهوشان ایران) هم سوال کرده باشید، آنها حتماً در مورد این سایت برایتان توضیح می‌دهند. آنها اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات را در اختیارتان قرار می‌دهند تا با آگاهی بیشتری بتوانید از این سامانه استفاده کنید و بخش‌های مختلف آن را به اجرا در بیاورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس