سمینار بزرگ قرآن پژوهی و نماز

برای پانزدهمین بار سمینار بزرگی تحت عنوان« قرآن پژوهی و نماز» در دبیرستان روشنگران اجرا شد . تاریخ برگزاری سمینار در روز دوشنبه 18 آذرماه 1402 و مکان آن سالن همایش های مدرسه بود . در این سمینار بزرگ که با همت کل تیم روشنگران منطقه 3 با سرپرستی  مدیریت محترم سرکار خانم بیگدلی و برنامه ریزی معاون پرورشی خانم سلطان پناه به همراه کل همکاران اجرائی دبیرستان و نیز دبیران محترم دین و زندگی برگزار شد  ، ابتدا گروه هم خوانی قرآن مدرسه که از ابتدای سال زیر نظر خانم کمپانیان در جلسات مهد قرآن آموزش دیده و سوره ی مبارکه الحدید را به صورت هم خوانی گروهی آماده نموده بودند همراه با ترجمه ی فارسی و انگلیسی  بسیار زیبا اجرا نمودند و سپس مقالات منتخب  که ازبین تعداد زیادی مقاله در ارتباط با موضوع سمینار یعنی قرآن پژوهی و یا نماز تهیه شده بود توسط دانش آموزان ارائه شد و بعد تئاتر زیبای « شیطان و فرشته» توسط گروهی  از دانش آموزان مستعد و هنرمند، بسیار تاثیر گذار به نمایش درآمد که بسیار مورد توجه و تشویق حاضران و به خصوص میهمانان از آموزش و پرورش منطقه 3 قرار گرفت .

در ادامه مقاله دیگری توسط دانش آموزان ارائه شد و دو قطعه موسیقی زیبا توسط دانش آموزان  نواخته شد و  سپس دکلمه ای بسیار زیبا، جلسۀ مباحثه در ارتباط با حجاب و نماز و بعد هم مراسم تقدیر از دانش آموزان فعال در سمینار برگزار گردید.

خداوند بزرگ را شاکریم که امسال نیز توانستیم با اجرای برنامه های متنوع و زیبا و اثر گذار ، در هدایت دانش آموزان خوبمان به بسمت تعالی قدمهای مثبتی را برداریم . به امید  برگزاری سمینارهای با شکوهتر در سالهای آینده…..

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس