شروع ثبت نام دبیرستان روشنگران سال تحصیلی 1404-1403

شروع ثبت نام دبیرستان روشنگران در سال تحصیلی جدید 1404-1403 

شروع ثبت نام دبیرستان روشنگران دوره دوم – منطقه میرداماد جهت سال آینده یعنی ( 1404-1403 ) از اول بهمن ماه از طریق سایت مدرسه به آدرس roshangaran3.com آغاز می گردد. برای ثبت نام بر روی لینک کلیک کنید.

روند ثبت نام دبیرستان روشنگران منطقه 3

دبیرستان دوره دوم روشنگران از اقراد واجد شرایط خاص برای پایه دهم و میان پایه از طریق سایت ثبت نام می نماید.

*شرایط ثبت نام پــایــه دهــــم  : 

  • معدل نوبت اول بالای 19.70
  • انظباط 20
  • دروس ریاضی و علوم نمره 19 به بالا

* شرایط ثبت نام پــایــه های یازدهم و دوازدهم  : 

  • معدل نوبت اول بالای 19
  • انظباط 20
  • نمرات دروس اختصاصی بالای 19

از متقاضیان خواهشمند است پس از دریافت کارنامه نوبت اول ( دی ماه) وارد سایت مدرسه شده و موارد خواسته شده در فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایند. بعد از بررسی توسط مدرسه افرادی که شرایط شرکت در آزمون ورودی را داشته باشند از طرف مدرسه با آنها جهت چگونگی طی کردن در مراحل ثبت نام تماس گرفته شده و توضیح داده می شود.

در اولین مرحله از والدین عزیز و دانش آموز جهت شرکت در سمینار ثبت نام و گذراندن مرحله اول آزمون دعوت می گردد. هم زمان با سمینار والدین، دانش آموزان نیز در مرحله اول آزمون «ریاضیات و خلاقیت ذهنی» شرکت می کنند. تاریخ سمینار به همراه شرایط از طرف مدرسه اطلاع رسانی می گردد.

* دانش آموزان متقاضی پایه های 11 و 12 نیز پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام منتظر باشند تا از طریق مدرسه با آنان تمام گرفته شود.

دبیرستان دخترانه روشنگران «دوره دوم» در منطقه 3 آموزش و پرورش و در محدوده خیابانهای ظفر (دستگردی) و میرداماد تهران واقع است که به دانش آموزان برتر مناطق تهران  فرصت می دهد تا در صورت موفقیت در مراحل مختلف «تستی و تشریحی»آزمون ورودی و مصاحبه حضوری همراه خانواده، در محیط آموزشی آرام و زیبا و با کیفیت و امکانات مناسب به تحصیل بپزدازند.

مجددا “یادآور می شود که ملاک انتخاب دانش آموزان برای ثبت نام در این مدرسه صرفا” دارا بودن شرایط موفقیت در آزمونهای کتبی «تشریحی و تستی» و مصاحبه حضوری در کنار خانواده می باشد.

پیش ثبت نام برای سال تحصیلی 1404-1403 از تاریخ اول بهمن ماه 1402 آغاز و فقط از طریق لینک سایت و ثبت اطلاعات به طور دقیق و خوانا امکان پذیر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس